Invoering nieuw support registratiesysteem

Invoering nieuw support registratiesysteem

Categorie: ZooEasy Algemeen, ZooEasy Online, ZooEasy Stand Alone Datum: april 13, 2018

Invoering nieuw support registratiesysteem
ZooEasy werkt vanaf 13 april 2018 met Zendesk. Zendesk is een bedrijf dat zich specialiseert in servicemanagement. Met de software van Zendesk beheren bedrijven en organisaties eenvoudig de communicatie met klanten. ZooEasy heeft dit systeem nu in gebruik genomen om u beter van dienst te kunnen zijn en uw supportvragen beter te stroomlijnen.

Wat betekent dit voor u?
Met betrekking tot het stellen van vragen kunt u gebruik blijven maken van de volgende mail adressen:

Voor ZooEasy Online: supportonline@zooeasy.com
Voor ZooEasy Stand Alone: support@zooeasy.com

Na het sturen van een vraag ontvangt u automatisch een ticket nummer wat gekoppeld is aan uw vraag. Bij de communicatie met ons over uw vraag, wordt uw ticket nummer automatisch opgenomen in het E-mail bericht zodat wij altijd weten waar het over gaat. Wij streven er nog steeds naar om binnen 3 werkdagen uw vraag in behandeling te nemen. Als er nader onderzoek nodig is, zal de 2e lijn helpdesk dit oppakken en wordt u over de voortgang geïnformeerd.

Daarnaast nemen wij telefonisch geen helpdesk vragen meer aan, deze kunnen alleen nog ingediend worden via de benoemde E-mail adressen. De reden voor deze wijziging is dat het noteren van de vragen en contactgegevens door een medewerker van ons Callcenter tijdrovend en foutgevoelig is. Dit proces kan sneller en effectiever als de vraag volledig door u als klant wordt ingevuld en wij de vraag direct met de juiste gegevens ontvangen.