Categorie: ZooEasy Algemeen, ZooEasy Online, ZooEasy Stand Alone Datum: april 13, 2018

Invoering nieuw support registratiesysteem ZooEasy werkt vanaf 13 april 2018 met Zendesk. Zendesk is een bedrijf dat zich specialiseert in servicemanagement. Met de software van Zendesk beheren bedrijven en organisaties eenvoudig de communicatie met klanten. ZooEasy heeft dit systeem nu in gebruik genomen om u beter van dienst te kunnen zijn en uw supportvragen beter […]

Lees meer...

Categorie: ZooEasy Online Datum: september 30, 2017

In de nieuwsbrief Raadar van de Raad van Beheer stond in Augustus een mooi artikel over hoe men in de hondenwereld zijn best doet om zo gezond mogelijke rashonden te fokken. Het artikel gaat specifiek in op een onderzoek dat gedaan is onder Labrador Retrievers. Een van onze klanten, de Nederlandse Labrador Vereniging (NLV) is […]

Lees meer...

Categorie: ZooEasy Online Datum: augustus 21, 2017

Na een ochtend hard werken is hij dan nu echt live en weer in de lucht. ZooEasy Online Versie 2.4.50 is live! In vorige berichten las je al wat over nieuwe functies die eraan zaten te komen en zo gaven we je ook al een sneak preview. Maar nu is het dan echt zover. Je kan […]

Lees meer...

Categorie: ZooEasy Online Datum: augustus 19, 2017

Aanstaande maandag krijgt ZooEasy Online een update met diverse nieuwe functies. Wij zetten de laatste puntjes op de i terwijl jij nu over drie van de nieuwe opties alvast wat meer kan lezen! Meer afbeeldingen toevoegen Vanaf deze update van ZooEasy Online is het mogelijk om meer afbeeldingen toe te voegen. Je kan nu per dier […]

Lees meer...

Categorie: ZooEasy Algemeen Datum: juni 30, 2017

Ruim zes jaar lang heb ik met veel plezier de marketing en communicatie voor ZooEasy verzorgd. Vandaag draag ik vol vertrouwen het stokje over aan mijn collega Demelza. Maar voor de dag voorbij is, wil ik op deze plek nog graag afscheid nemen van jou, dierenliefhebber, fokker en fan van ZooEasy. Snuffelen in de dierenwereld […]

Lees meer...

Categorie: ZooEasy Algemeen Datum: april 18, 2017

“Het leukste is dat ik elke dag mijn computer aanzet en nog niet weet welke vragen erin staan. Welke puzzels mag ik vandaag weer oplossen?” Demelza van der Lans werkt sinds 2016 bij de helpdesk van ZooEasy. Maar het programma kent ze al veel langer: “Veel van mijn vrienden werkten er al mee. Ook toen […]

Lees meer...

1 2 3 6