ZooEasy is beschikbaar in de volgende talen:

Klanten 2.469 | Accounts 8.604 | Dieren 6.082.123

Datum: januari 13, 2021

Helaas storten we geen abonnementsgeld terug. De reden daarvan is dat we de maand proefperiode daarvoor bedoeld hebben zodat je ermee kan oefenen en de keuze kan maken. Je abonnement eindigt automatisch na een jaar, daar hoef je niks voor te doen.

Lees meer...

Datum: juli 13, 2020

ZooEasy Online is op dit moment nog niet geschikt om te gebruiken voor een kinderboerderij. Er ontbreken nog enkele belangrijke functies die een kinderboerderij wel nodig heeft zoals het logboek en kasboek. Dit wordt nog toegevoegd waardoor ook voor kinderboerderijen ZooEasy Online gebruikt kan worden. Belangrijk is wel dat je dan met meerdere diersoorten in […]

Lees meer...

Datum: juli 11, 2020

Als je overstapt naar een duurder abonnement worden je gegevens altijd overgenomen. Alleen als je terug wil gaan naar een forever free abonnement is dit alleen mogelijk als je niet meer dan 25 dieren hebt.

Lees meer...

Datum: mei 19, 2020

Dit kan gebeuren als je per abuis 2 of meerdere betaalopdrachten in gang hebt gezet. Ons betaalsysteem accepteert alleen een betaling van de laatste betaalopdracht. Als je vermoedt dat dit het geval is, volg dan de onderstaande stappen. Wij storten dan de betaling terug zodat je een nieuwe betaling in gang kan zetten. De werkwijze […]

Lees meer...

Datum: maart 26, 2020

Als je ZooEasy wilt gaan gebruiken, dan kun je je eerst aanmelden voor een gratis proefmaand. Na deze maand kun je dan besluiten om het abonnement te verlengen. Aanmelden kun je via deze pagina doen: https://www.zooeasy.nl/aanmelden/ Als je als organisatie wilt gaan werken met ZooEasy, dan kun je het beste even contact met ons opnemen […]

Lees meer...

Datum: maart 16, 2020

Ja hoor dat kan! Het enige wat je hoeft te doen is opnieuw inloggen in ZooEasy Online. Je krijgt dan alleen het menu Mijn abonnement te zien. De uitleg om je abonnement te verlengen kun je hier vinden.

Lees meer...

1 2