ZooEasy is beschikbaar in de volgende talen:

Klanten 2.469 | Accounts 8.604 | Dieren 6.082.123

Aanpassingen helpdesk

Aanpassingen helpdesk

Datum: februari 10, 2023

Aanpassingen helpdesk

Samen zetten we ons dag-in-dag-uit in om jullie te ondersteunen, doormiddel van onze helpdesk. Waar we dit voor nu volledig gratis doen, hebben we besloten om hier een aantal nuances in aan te brengen. Dit omdat alle ondersteuning niet meer volledig uit de abonnementskosten gehaald kunnen worden. Het is hierdoor financieel gezien gewoon niet meer haalbaar op dit moment. We gaan dus wat strenger kijken naar de aanvragen en anticiperen hierop.

Maar geen zorgen! Veel van de basisondersteuning blijft gewoon gratis. Precies zoals je dat van ons gewenst bent. Daar vallen de volgende dingen onder:

  • Mail support
  • Gebruik kennisbank
  • Oplossen bugs
  • Gratis deelname Webinars

De volgende diensten en ondersteuningen zullen tegen betaling worden uitgevoerd. De prijs wordt hier vooraf gecommuniceerd en in rekening gebracht. Hier vallen onder:

  • Rapportages opstellen en/of aanpassen
  • Analyse op databases
  • Importeren (en correcties uitvoeren op geïmporteerde) bestanden
  • Aanpassen van de inrichting van de administratie
  • Controleren van kwaliteit van data
  • Andere aanvullende ondersteuning

Goed om te weten is dat je zowel in de demo én projectfaseperiode niet hoeft te betalen voor de extra diensten. Deze zijn in deze periodes gratis.

We hopen op jullie begrip.

Heb je nou nog vragen of wil je wat meer duidelijkheid wat dit misschien voor jou of jouw aanvragen kan betekenen? Neem dan contact met ons op.