ZooEasy is beschikbaar in de volgende talen:

Klanten 2.469 | Accounts 8.604 | Dieren 6.082.123

Ik heb mijn abonnement verlengd en betaald maar kan nog steeds niet inloggen. Wat moet ik doen?

Het stappenplan is als volgt:

Dit kan gebeuren als je per abuis 2 of meerdere betaalopdrachten in gang hebt gezet. Ons betaalsysteem accepteert alleen een betaling van de laatste betaalopdracht. Als je vermoedt dat dit het geval is, volg dan de onderstaande stappen. Wij storten dan de betaling terug zodat je een nieuwe betaling in gang kan zetten. De werkwijze is als volgt:

1. Neem contact op met onze helpdesk
Daarbij kun je aangeven wat het probleem is, de datum en het bedrag doorgeven wat is overgemaakt en ons vragen het betaalde bedrag terug te storten. Parallel hierin kun je dan het volgende doen:

2. Klik het menu Mijn abonnement
3. Klik op de knop Annuleren zodat de huidige verlengingsopdracht geannuleerd wordt.
4. Klik op de knop Verlengen
5. Kies de termijn van je keuze
6. Klik op de knop Ga verder
7. Vul de gevraagde gegevens in op het formulier, de met oranje een gemarkeerde streep velden zijn verplicht.
8. Klik op de knop Betalen
9. Kies de betaalmethode
10. Volg de betaalinstructies


Terug naar zoekscherm