Samenwerking tussen organisaties

 420,00 incl. 21% BTW

Wil je samenwerken met verschillende organisaties die hetzelfde ras fokken, maar wel je eigen gegevens in beheer houden? Met de module Samenwerking tussen organisaties werk je samen in 1 ZooEasy administratie en kun je als organisatie elkaar rechten geven om informatie te lezen of te muteren. Voordeel is dat elke organisatie zelf kan bepalen welke gegevens zichtbaar worden door middel van autorisaties. Organisaties kunnen elkaars data gebruiken om gegevens aan te vullen. Hiermee worden afstammingsgegevens gedeeld en populatie berekeningen als mean kinship, inteelt en verwantschap nauwkeuriger en completer uitgevoerd. Dankzij de samenwerking in 1 administratie zijn de gegevens altijd actueel.

Categorie:

Bij wie is de module al in gebruik?

De module is o.a. in gebruik bij de Nederlandse en Belgische Vereniging van de Weimarse Staande Hond. Door deze module heeft de Belgische vereniging toegang gekregen tot de oorspronkelijk opgezette administratie van de Nederlandse vereniging. De verenigingen registereren zelf de dieren in dezelfde administratie. Geen handmatige invoer- of import handelingen van gegevens van andere organisaties, maar de beschikbaarheid van alle data vanuit 1 bron.

Wat moet ik er voor doen om de module in gebruik te nemen?

Belangrijk is dat je vooraf afspraken maakt met de organisatie(s) die aansluit(en) over rollen, rechten, eigenaarschap van data en wat te doen als een organisatie afsplitst. Ook zal er een super-beheerder aangesteld moeten worden die alle rechten krijgt. Per organisatie zal er vervolgens ook een beheerder aangesteld moeten worden. Daarna kun je de module aanschaffen en contact met ons opnemen voor de inrichting.

Wat zijn de overige kosten voor deze module?

Inrichting (eenmalig) € 205,-
Jaarlijkse onderhoudskosten per organisatie € 100,20